Stránka nepodporuje váš prehliadač. Aktualizujte prosím svoj prehliadač alebo si stiahnite iný
Môžem vrátiť zakúpený tovar?
Pokiaľ sa vám nepáči dodaný tovar alebo ho nepotrebujete, môžete ho vrátiť do 14 dní od dátumu doručenia.
Vrátiť môžete iba nepoužitý tovar v pôvodnom stave.
Ako vrátiť doručený tovar?
- Prejdite do sekcie Moje objednávky.
- Vyberte položku, ktorú chcete odoslať späť predajcovi.
- Na webe kliknite na tlačidlo Podpora v pravej časti obrazovky. V mobilnej aplikácii nájdete tlačidlo Dotaz k objednávke na stránke dole a potom ikonku chatu 💬 vpravo hore.
- Popíšte svoju situáciu a požiadajte o adresu predajcu.
- Pracovník podpory vám pošle spiatočnú adresu.
- Po odoslaní tovaru uveďte číslo zásielky a priložte fotografiu balíka.
- Zásielku budeme sledovať a akonáhle uvidíme, že tovar opustil krajinu, vrátime vám peniaze.
Pozor! Joom neuhrádza náklady spojené s vrátením tovaru.
Môže byť vrátenie peňazí zamietnuté?
Áno, v týchto prípadoch:
- Uplynulo viac než 30 dní od doručenia tovaru.
- Tovar bol použitý alebo jeho obal bol rozbitý.
- Poslali ste tovar späť bez toho, aby ste vopred kontaktovali podporu a overili spiatočnú adresu.
- Odoslanú zásielky nie je možné sledovať.
Kedy dostanem peniaze späť?
Peniaze budú vrátené do 14 pracovných dní na rovnaký účet, z ktorého bola objednávka zaplatená.