Vrátenie peňazí prostredníctvom chargeback
Chargeback — je reklamácia, o ktorú majiteľ karty žiada priamo u banky, bez účasti Marketplace.
Chargeback a vrátenie peňazí za objednávku cez online podporu Coolbe prebieha zakaždým inak.
Skúmame každú situáciu individuálne a hľadáme najlepšie riešenie, aby sme vám pomohli. Snažíme sa odpovedať vám čo najskôr — drvivú väčšinu dotazov riešime v priebehu 1−2 dní.
Riešenie problému chargebackom má niekoľko fáz a zaberá viac času. Po prvotnom skúmaní banka môže zažiadať dodatočnú informáciu pre spochybňovanie platby. Je možné, že budú potrebovať vašu osobnú prítomnosť v banke.
Prosíme, najskôr sa obracajte na našu službu podpory v prípade akýchkoľvek dotazov týkajúcich sa vašich objednávok.
Môžete to urobiť takto:
-
Otvorte sekciu «Podpora» v hornom pravom rohu, kliknite na tlačidlo «Spýtať sa». Pokiaľ ste otvorili stránku objednávky, môžete kliknúť na tlačidlo «Podpora», ktoré se nachádza v pravej časti obrazovky.
-
Cez email: len pošlite správu na support@coolbe.sk