Stránka nepodporuje váš prehliadač. Aktualizujte prosím svoj prehliadač alebo si stiahnite iný

Prečo bola moja platba zamietnutá?

Platby kartou môžu byť zamietnuté z nasledujúcich dôvodov:

  • Používate kartu, platnosť ktorej vypršala.
  • Vaša karta bola z nejakého dôvodu zablokovaná vašou bankou alebo je na čiernej listine spracovateľov kariet.
  • Na vašom účte nie je dostatok finančných prostriedkov.
  • Boli nesprávne zadané niektoré údaje o karte, napríklad dátum vypršania platnosti alebo bezpečnostný kód CVV/CVC.
  • 3DS kód (pokiaľ bol vyžadovaný) nebol zadaný správne.
  • Nebolo správne zadané telefónne číslo, e-mail, priezvisko alebo meno príjemcu.
  • Na vašej karte bol vyčerpaný limit pre online nákupy, alebo sú online nákupy zablokované.
  • Používate VPN, proxy server alebo inú službu, ktorá tvorí šifrované pripojenie

Ak ste všetko urobili správne, ale napriek tomu vaša platba bola zamietnutá, skúste zaplatiť inou kartou alebo vybrať iný spôsob zaplatenia. Pokiaľ to nepomohlo, kontaktujte prosím našu službu podpory! Skúsime vám pomôcť.